علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 179639
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

تلاش "تیلور" برای بقا در لیگ برتر

 

گروه ترجمه – حسین خسروی- تنها 3 هفته تا اولین شب سرنوشت ساز لیگ فرصت باقی مانده است. در هفته نهم رقابت ها (پایان دور رفت)  2 بازیکن انتهای جدول از دور مسابقات حذف شده و مسابقات با 8 نفر ، دنبال می شود. هم اکنون در انتهای جدول رقابت ها "سایمون ویتلاک" با 2 امتیاز، "فیل تیلور" و "دیو چیزنال" با 4 امتیاز ، "وس نیوتن" (با 1 بازی کمتر) و "رابرت تورنتون" (1 بازی بیشتر)  با 5 امتیاز خطر حذف را بیشتر از سایرین احساس می کنند.

اما در ادامه رقابت های هفته ششم ، "پیتر رایت" صدر نشین لیگ ، با غلبه بر"سایمون ویتلاک" کماکان در این رقابت ها بدون شکست باقی ماند و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ نمود.

اما بهترین نمایش این فصل رقابت های لیگ برتر تا بدین جای کار متعلق به کسی نبود جز ، قهرمان و مرد شماره 1 دارت جهان "مایکل فن گرون".

"مایک قدرتمند" در جدال پنجشنبه شب خود برابر "وس نیوتن" با به ثمر رساندن شش 180 و ثبت میانگین score 105 با نتیجه 7-1 (لگ) نیوتن را درهم کوبید و بهترین نمایش این فصل لیگ برتر تا پایان هفته ششم را به نام خود ثبت نمود.

"نیوتن" که هفته گذشته به دلیل گلودرد غایب بود ، با میانگین score 103 بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما با از دست دادن 9 دبل از 10 دبل ممکن ، شکستی تلخ را برابر "فن گرون" تجربه کرد.

"ریموند فن بارنوالد" نیز برابر "رابرت تورنتون" در حالی که 6-5 (لگ) عقب بود و در آستانه شکست قرار داشت ، با استفاده از غفلت "تورنتون" با فینیش به موقع از شکست گریخت و به 1 امتیاز این بازی بسنده کرد.

قهرمان UK Open 2014 "آدرین لوئیس" در دیداری زیبا و پایاپای "گری اندرسن" را با نتیجه 7-5 (لگ) شکست داد و ضمن کسب سومین پیروزی این فصل در مکان چهارم جدول جای گرفت.

در این بازی دیدنی ، در ابتدا "لوئیس" با نتیجه 4-1 از حریف پیش افتاد ولی در ادامه این "اندرسن" بود که با برتری در 4 لگ پیاپی حساب کار را 4-5 به نفع خود تغییر داد. در لگ دهم مسابقه "گری اندرسن" تاوان از داست دادن دبل را پرداخت و "لوئیس" فرصت طلب کار را به تساوی کشاند.

 در لگ یازدهم "لوئیس" دبل 16 را به ثمر رساند و 6-5 از حریف پیش افتاد تا حداقل 1 امتیاز مسابقه را برای خود ذخیره نماید. اما در لگ پایانی ، "اندرسن" که زودتر به فینیش رسیده بود ، 4 فرصت را برای  زدن دبل 8 ، 4 و 2 از دست داد تا "لوئیس" با زدن دبل 20 ، ضمن کسب پیروزی هر 2 امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

نتایج هفته ششم:

Simon Whitlock 3-7 Peter Wright
Adrian Lewis 7-5 Gary Anderson
Michael van Gerwen 7-1 Wes Newton
Raymond van Barneveld 6-6 Robert Thornton
Phil Taylor 7-5 Dave Chisnal

جدول لیگ برتر تا پایان هفته ششم :

After Week Six

P

W

D

L

Legs +/-

Pts

Peter Wright

6

4

2

0

+17

10

Michael van Gerwen

6

4

1

1

+16

9

Raymond van Barneveld

6

3

2

1

+8

8

Adrian Lewis

6

3

1

2

+1

7

Gary Anderson

6

3

0

3

-3

6

Robert Thornton

7

1

3

3

-1

5

Wes Newton

5

2

1

2

-3

5

Dave Chisnall

6

1

2

3

-5

4

Phil Taylor

6

2

0

4

-8

4

Simon Whitlock

6

1

0

5

-20

2

 منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com